Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Wed, 26 Feb 2025 11:42:46 +0200

Tere!

Kambja Vallavalitsus menetleb praegu projekteerimistingimuste taotlust nr 
2511002/00682 aadressile Tartu maakond, Kambja vald, Vana-Kuuste küla, 
Mäealuse (Endine kaupluse hoone) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Kinnistule laieneb avaliku tee kaitsevöönd

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27279386>  (menetlus nr: 
471085), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 10.03.2025 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Kambja Vallavalitsus) või menetleja (TIMO VARIK) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister